Kdo so influencerji in kakšna je njihova naloga, mi bo povedala prijateljica, ki se v svetu influencerjev dobro znajde. Že kar nekaj časa se ukvarja s pisanjem spletnega dnevnika ter kreiranjem spletnih vsebin. Pravi, da to delo naravnost obožuje! Opaža, da se je krog influencerjev pri nas povečal, in to v zelo kratkem času. To, da je influencer, je pravzaprav njena redna zaposlitev. Besede influencer oziroma vplivnež ne uporablja rada, saj pravi, da sebe ne vidi kot nekoga, ki skuša vplivati na mnenje drugih. Opravlja le vsakodnevno delo, ki ji ga naložijo različni delodajalci.
Kako vse skupaj poteka? Tekma na družbenih omrežjih je vedno bolj agresivna, zato je boj za prepoznavnost težak. Prijateljica pravi, da je danes influencer lahko vsak, ki ima veselje promovirati določene izdelke, storitve in podobno. Uspešnost ter kakovost njegovega dela pa se meri z všečki na družabnih omrežjih. Pri nas influencerji pomagajo pri promociji blagovne znamke in obenem pospešujejo prodajo. No ali pa tudi ne. Če se influencerji promocije izdelkov lotijo na napačen način, je to lahko zelo slaba reklama za podjetje. Sodelovanje z influencerji je lahko dolgoročno ali pa samo za kratek čas. Odvisno od uspešnosti objave, za katero je plačan influencer. Sama mi med najinim pogovorom našteje kar nekaj zelo uspešnih influencerjev pri nas. Priznati moram, da jih tudi jaz rada spremljam, saj so njihove objave resnično dobre in prepričljive. Stavim, da so podjetja, s katerimi sodelujejo hvaležna za ves njihov trud.
Menim, da sama nikoli ne bi mogla opravljati takšnega dela, kot to počne moja prijateljica. Biti influencer je namreč zelo zahtevno delo. Ravno ta teden je morala organizirati fotografiranje, kjer je na koncu dobila zgolj eno sliko, ki jo bo kasneje objavila na Instagramu. Za eno sliko, toliko dela? Neverjetno, nisem prepričana, da vsi influencerji vložijo toliko truda in časa v kreiranje spletnih vsebin. Se motim?